søndag den 29. maj 2016

Træning søndag d. 29/5 - 2016

Kl. 14.00: 23,3 km. på 104.20 minutter. (4.29 pr. km.)
Joggede en rolig halv lang tur på skovstierne 2 gange rundt om søen samt sløjfen ud ved Kørpu. Turen blev løbet med Kenneth og Jeppe. Jeg var fint løbende.

I alt på dagen: 23,3 km.
I alt på ugen: 123,4 km.

Evaluering af ugen:
Endnu en uge som de seneste 4 af slagsen. Jeg føler selv, at træningen går godt. Det er planen at teste mig selv på 5000m. distancen d. 14. juni i Århus. Derfor er træningen i øjeblikket henlagt til at få noget fart i benene, så jeg forhåbentlig kan lave et pænt resultat der. På fredag tager jeg på ferie på La Santa. Dernede vil jeg naturligvis udnytte, at jeg har en rigtig bane i baghaven og få løbet nogle hårde kvalitetspas der. Mht. mængden, så kommer den til at ligge på den samme, som jeg har ligget på de sidste 4 uger. Det er ikke der fokus er lige nu.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar