søndag den 29. oktober 2023

Træning lørdag d. 28/10 - 2023

Kl. 9.00: 52,5 km. på 3.48.30 timer. (4.21 pr. km.)
Som nævnt i gårsdagens indlæg var planen at forsøge at løbe 6 timers løb. Jeg havde på forhånd nok lidt en ide om, at sansynligheden for, at jeg ville fuldføre løbet var 50/50. Mine forberedelser til løbet har nærmest været ikke eksisterende, men med min generelt store base, havde jeg lidt et håb om, at det kunne lade sig gøre for mig. Det var heller ikke det fysiske der knækkede mig. Til gengæld kæmpede jeg lidt en mental kamp. Undervejs forsøgte jeg ellers at dele løbet lidt op inde i hovedet, men efterhånden som løbet skred frem, mistede jeg stille og roligt motivationen. Jeg kunne sgu ikke overskue tanken om, at der stadig var over 2 timer tilbage af løbet. Her efterfølgende kan jeg måske godt ærge mig lidt over, at jeg trak mig på dette tidspunkt, da jeg endnu ikke havde fået de store fysiske kriser. Jeg havde på forhånd en målsætning om at nå op på 80 km. hvilket er 4.30 i snit. Denne tidsplan var jeg jo noget foran, så jeg kan jo ikke lade vær med at tænke på, om det kunne ha lykkedes, hvis hovedet havde været mere med mig. Ingen tvivl om, at hvis jeg en anden gang skal løbe noget lignende, så skal jeg forberede mig noget bedre. Især på det mentale.

I alt på dagen: 52,2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar