onsdag den 30. august 2023

Træning tirsdag d. 29/8 - 2023

Kl. 7.30: 7 km. på 32.45 minutter. (4.41 pr. km.)
Morgen joggetur på Bollerstien tur/retur med Kenni. Løb lige efter, at jeg var kommet hjem fra nattevagt.

Kl. 18.00: Løb 2 x 2,65 km. til Beringsstafetten + opvarmning og afjog.
Jeg løb først en omgang for mit arbejde, hvorefter jeg løb en omgang for Kaiser sport (KSO) og Danbo møbler. Begge mixhold. sidstnævnte hold vandt. Jeg løb begge runder med 3.30-3.35 på begge omgange. Altid et hyggeligt arrangement. Når det er sagt, så er det absolut ikke en rute der ligger godt til mig. Den er både ret kort og intens, samtidig med, at der er rigtig mange skarpe sving, som gør ruten teknisk svær. Derfor har jeg aldrig løbet særlig godt på denne tur.



I alt på dagen: 19 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar