mandag den 10. oktober 2022

Træning søndag d. 9/10 - 2022

Kl. 7.15: 10 km. på 46.06 minutter. (4.36 pr. km.)
Morgentur på stierne ved Nørrestrand. Løb efter nattevagt. Turen startede og sluttede oppe fra arbejdet.

Kl. 20.30: 10 km. på bånd med 13 km/t.

I alt på dagen: 20 km.
I alt på ugen: 171,4 km.

Evaluering af ugen:
Helt overordnet set en god uge, hvor den samlede mængde var tilpas høj. Derudover fik jeg et tilfredsstillende tempopas tirsdag og en fin langtur torsdag.

Meningen har jo været at jeg skulle løbe Frankfurt marathon om 3 uger. Nu er noget udefrakommende dog ved at sætte lidt en stopper for dette. Nu er jeg i tænkeboks i forhold til at få dette løst. Jeg ville sgu være træt af, hvis jeg misser et efterårs marathon, da jeg faktisk overordnet set føler mig i fin form pt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar