mandag den 29. august 2022

Træning søndag d. 28/8 - 2022

Kl. 17.00: 35 km. på 144.25 minutter. (4.08 pr. km.)
Jeg løb en god lang tur, hvor jeg havde min far med på cykel, så jeg havde mulighed for at træne lidt indtag af væske og gels undervejs. Jeg løb først på landevejene syd for byen, hvorefter jeg løb ud gennem Oens og Hatting, ned forbi Bygholm sø, ud på Bryrupbanestien. Jeg løb hjem gennem byen, hvor jeg så til sidst lige forlængede turen ved at løbe lidt ud ad Bollerstien. Alt i alt kørte det rigtig godt i dag. Jeg følte mig stærk.

I alt på dagen: 35 km.
I alt på ugen: 166,7 km.

Evaluering af ugen:
Ugens træning er gået rigtig godt. Jeg har fået løbet nogle rigtig fine pas. Bla. kan jeg fremhæve især fredag, hvor jeg fik løbet en fornuftig tempotur, samt søndag hvor det blev til en rigtig god lang tur. Formen virker opadgående.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar