fredag den 21. februar 2020

Træning torsdag d. 20/2 - 2020

Kl. 16.30: 4,5 km. opv. Løb så 7,4 km. tempoløb på 25.29 minutter. (3.26 pr. km.) 4,5 km. afjog.
I dag skulle jeg prøve at løbe i den meget omtalte sko Nike Vaporfly for første gang. Jeg joggede over til Bygholm sø i mine almindelige sko og skiftede så til den omtalte sko, da jeg skulle i gang med tempoturen. Isoleret set, så er tiden jeg løb rundt om søen jo ikke som sådan rigtig prangende. Dog skal det siges, at jeg valgte at afprøve skoen på en dag med megen regn og blæst (det regner og blæser hver dag pt:-) ). Derudover har jeg jo hængt en anelse på mine seneste kvalitetspas. Jeg kunne godt mærke et bedre flow i skoen og jeg vil umiddelbart vurdere, at jeg nok havde løbet 20-30 sek. langsommere i dag, hvis jeg havde løbet i de sko, som jeg plejer at løbe i.


Kl. 22.00: 7 km. på 29.10 minutter. (4.10 pr. km.)
En kort transport tur til arbejdet.

I alt på dagen: 23,4 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar