søndag den 9. februar 2020

Træning søndag d. 9/2 - 2020

Kl. 7.00: 8,1 km. på 39.25 minutter. (4.52 pr. km.)
Restitutionstur hjem fra nattevagt.

Kl. 16.30: 11 km. på løbebånd med 13 km/t.
Efter gårsdagens lange tur stod den blot på restitutionsløb i dag. Da det regner og stormer helt vildt udenfor i dag, vurderede jeg, at det ville give bedre mening at gå ind på båndet og løbe der. Jeg var ok løbende i dag.

I alt på dagen: 19,1 km.
I alt på ugen: 151,4 km.

Evaluering af ugen:
Ugen startede knap så godt, da jeg i nogle dage døjede lidt med dårlig søvn som følge af ondt i halsen. Dette gjorde jeg missede tirsdagens kvalitetspas. Til gengæld kom jeg godt igen og fik afsluttet ugen godt med et tilfredsstillende tempopas fredag og en super langtur lørdag.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar