mandag den 24. februar 2020

Træning søndag d. 23/2 - 2020

Kl. 14.45: 21,1 km. på 93.15 minutter. (4.54 pr. km.)
En restitutionstur med babyjogger.

I alt på dagen: 21,1 km.
I alt på ugen: 170,7 km.

Evaluering af ugen:
En ikke speciel god uge. Jeg har hængt lidt i bremsen sådan helt generelt. Jeg fik et enkelt ok kvalitetspas torsdag, hvor jeg fik prøvet den omtalte Nike Vaporfly. Udover dette fartpas løb jeg også et fartpas mandag, som jeg måtte bryde tidligere end planen, fordi jeg ikke følte mig 100% Jeg har ikke fået nogen lang tur i ugen. Jeg har dog forsøgt at holde en fornuftig mængde om ikke andet. Dette er dog også det klart nemmeste at vedligeholde. Det kan dog godt være en fin redning, da man på den måde dels holder vægten nede og systemet i gang.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar