onsdag den 5. februar 2020

Træning tirsdag d. 4/2 - 2020

Kl. 14.30: 15 km. i alt inkl. 2*1,5 km.
Oprindeligt var det i dag planen, at jeg skulle ha løbet 7*1,5 km. nede på Bollerstien. Dette måtte jeg dog droppe, da det hurtigt stod klart for mig, at det ikke ville give mening at gennemfører dette pas. Jeg sov rigtig dårligt i nat (og de 2 foregående nætter). Jeg har de seneste dage døjet lidt med noget ondt i halsen samt lettere sløvhed. Jeg var dog alligevel lidt i en tilstand, hvor jeg ikke helt på forhånd kunne vurdere, om jeg ville kunne få et acceptabelt pas i kassen. Det stod dog hurtigt klart, at kroppen ikke var klar til at løbe kvalitet. Derfor joggede jeg en rolig tur ude i skoven i stedet for. Det er selvfølgelig altid frustrerende med sådan en off day, når nu jeg havde sat næsen op efter noget andet. Omvendt, så er dette jo en del af gamet, så det er bare at holde hovedet koldt og kigge fremad. Heldigvis fik jeg 2 gode pas fredag og søndag, så jeg er ganske fortrøstningsfuld.

I alt på dagen: 15 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar