fredag den 14. februar 2020

Træning fredag d. 14/2 - 2020

Kl. 8.00: 8 km. på 39.20 minutter. (4.55 pr. km.)
Joggede en kort restitutionstur omkring Søndersø i Viborg kort tid inden jeg tog hjem til Horsens. Det var oprindelig meningen, at jeg skulle løbe et kvalitetspas sidst på eftermiddagen. Dette valgte jeg dog at droppe lige inden jeg skulle afsted. Vi har været meget hængt op med en masse forskellig arbejde i huset, hvilket lidt har taget mit mentale fokus. Jeg kunne derfor mærke, at hvis jeg forsøgte at kaste mig ud i et kval. pas, ville det ende i noget værre jammer. Derfor tog jeg en hurtig beslutning om at udskyde det til i morgen formiddag. Jeg kunne sagtens bare ha jogget en lille tur, men dette har jeg så bare valgt at lade vær med. En ting jeg gennem alle mine år som løber altid har været dårlig til - og i øvrigt stadig er dårlig til. For det meste ville jeg bare ha kløet på i ægte slider stil :-) Jeg tror dog det her kan være rigtig godt givet ud.

I alt på dagen: 8 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar