mandag den 17. februar 2020

Træning søndag d. 16/2 - 2020

Kl. 20.45: 21,1 km. på 85.55 minutter. (4.04 pr. km.)
Jeg løb en aftentur som startede nede fra banegården og sluttede oppe på arbejdet. Jeg løb bla. 2 gange rundt om søen, mens resten af turen foregik rundt i byen. Det pis regnede stort set hele vejen. Jeg følte mig udmærket løbende.

I alt på dagen: 21,1 km.
I alt på ugen: 139,8 km.

Evaluering af ugen:
Ugens træning er overordnet set ikke gået særlig godt. Jeg fik et ok tempopas tirsdag. Weekendens planlagte træning gik lidt i vasken. Men som nævnt i går, så vil der jo altid komme lidt udsving, når marathontræning og øvrige dagsprogrammer skal gå op i en højere enhed. Selvfølgelig er det irriterende, men i bund og grund handler det om, at man ikke panikker over det. Dette er jeg heldigvis blevet noget bedre til med årene.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar