søndag den 7. september 2014

Træning søndag d. 7/9 - 2014

Kl. 6.00: 10,3 km. på 43.40 minutter. (4.14 pr. km.)
Morgentur til arbejde.

Kl. 14.30: 2,4 km. påv. Løb så 5 km. tempoløb på 16.38 minutter. (3.20 pr. km.) 4 km. afjog.
Løb dette pas sammen med Kenneth på vej hjem fra job. Vi løb tempoturen ude ved Bygholm sø, hvor det gik en del bedre end i går. Jeg følte mig dog stadig en anelse tungt løbende, men jeg fik da slæbt mig igennem i et meget jævnt tempo. Jeg ser frem til at rolig uge i den kommende uge.

I alt på dagen: 21,7 km.
I alt på ugen: 177,1 km.

Evaluering af ugen:
En lidt opslidende (men god) træningsuge. Den 33 km. asfalttur, som jeg løb med Bekim i torsdags har nok sat dig lidt i benene. I hvert fald har jeg følt mig lidt smadret under mine træninger både fredag, lørdag og søndag. Den samlede mængde på ugen var for øvrigt også forholdsvis høj, så det har været en rimelig hård uge. I den kommende uge bliver der skruet ned for både mængde og intensitet for at blive klar til Powerrade halvmarathon i København om en uge. Det bliver et løb, hvor jeg håber og satser på at gøre en god figur, hvis jeg rammer en god dag. Jeg er dog lidt usikker på min form, da det efterhånden er 4-5 måneder siden jeg sidst har gravet dybt i en konkurrence.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar