onsdag den 17. september 2014

Konkurrence søndag d. 14/9 - 2014

Kl. 11.00: 3,5 km. opv. Løb så Powerade halvmarathon (21,1 km.) på 1.14.18 (3.31 pr. km.) Ingen afjog.
Inden start havde jeg lavet en aftale med Allan Dario om, at vi skulle prøve at lægge ud til en tid omkring de 1.12. Dette forløb sådan set også ok i starten, hvor vi begge holdt farten ok. Vi passerede 5 km. i 17.05, hvilket vil gi en sluttid på 1.12 lav. Men allerede ved 7-8 km. begynder vi at tabe lidt fart. Vi passerede 10 km. i 34.28 - dvs. 17.23 på de seneste 5 km. Jeg var allerede på dette tidspunkt tungt løbende og havde faktisk på dette tidspunkt mere eller mindre erkendt, at en PR på distancen ikke ville blive en realitet i dag. Lidt efter 10 km. slipper jeg Allan (som så senere udgår, da han senere også går kold). Jeg tabte en del tid på de næste 10 km. og min split tid fra 10 til 20 km. bliver 36.03. Jeg havde dog aldrig i tankerne at stå af. Jeg kæmpede videre, selvom jeg godt var klar over at løbet var kørt. Jeg løb i mål med følelsen af, at der ikke var mere at komme efter på dagen. Jeg var selvfølgelig lidt skuffet over mig selv, men omvendt, så er det på ingen måde noget som skal slå mig ud. Det er jo bare videre i teksten.

I alt på dagen: 24,6 km.
I alt på ugen: 120,7 km.

Evaluering af ugen:
Selve træningsugen har været forholdsvis rolig for at trappe lidt ned til søndagens konkurrence.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar