søndag den 29. september 2013

Træning søndag d. 29/9 - 2013

Kl. 13.00: 11,5 km. på 47.30 minutter. (4.07 pr. km.)
Løb hjem fra arbejdet. En tur ud omkring Bygholm sø. Jeg havde haft nattevagt, hvorefter jeg blev og sov på jobbet, da jeg ikke mente, at jeg på en søndag, hvor Safira var hjemme, ville ku få lov til at sove :-)

Kl. 21.15: 14,6 km. på 57.45 minutter. (3.57 pr. km.)
Løb til arbejde, hvor jeg har nattevagt. Løb først en tur i den sydlige bydel, hvorefter jeg endte oppe på jobbet. Jeg følte mig godt løbende på begge dagens løbeture.

I alt på dagen: 26,1 km.
I alt på ugen: 152,3 km.

Evaluering af ugen:
Selvom jeg ikke har løbet et eneste kvalitetspas har det været en rigtig god træningsuge. Jeg havde allerede på forhånd besluttet, at denne uge skulle være en ren mængdeuge, da jeg de første 5 dage af ugen var på kursus, hvorefter jeg kom hjem til 3 nattevagter. Derfor vurderede jeg, at der blot skulle løbes en pæn mængde på ugen. Dette harfungeret ganske fint, og jeg har følt mig rigtig godt løbende gennem hele ugen, og jeg føler, at jeg har haft masser af overskud til mine løbeture, selvom jeg har haft en del at se til ved siden af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar