søndag den 22. september 2013

Træning søndag d. 22/9 - 2013

Kl. 6.15: 6 km. på 24.45 minutter. (4.08 pr. km.)
Løb til arbejde.

Kl. 14.15: 4,5 km. opv. Løb så 7,4 km. tempoløb på 25.24 minutter. (3.26 pr. km.) 3 km. afjog.
Løb hjem fra arbejde. Løb ud til Bygholm sø, hvor jeg mødtes med Jeppe og løb en progressiv tempotur sammen med ham. Vi startede i 3.30 pr. km. som vi holdt de første 3 km. Derfra øgede vi farten stødt resten af vejen og endte nede omkring 3.15-3.20 til sidst. Jeg følte mig stærk og godt løbende i dag!

I alt på dagen: 20,9 km.
I alt på ugen: 130,6 km.

Evaluering af ugen: 
Det har faktisk været en rigtig god træningsuge, hvor jeg både fik løbet en okay mængde, samt 3 fornuftige kvalitetspas. Jeg bliver bare skarpoere og skarpere. Så jeg bliver snart nødt til at finde nogle konkurrencer, hvor jeg kan bevise det. Det er jo som bekendt ikke nok at være skarp til træning. Jeg skulle faktisk ha løbet halvmarathon i Odense i dag ved HCA marathon, men dette blev droppet fordi jeg skulle arbejde. Dette viste sig så efterfølgende at ha været lidt ærgeligt, da jeg er sikker på, at jeg vil ku ha været med til at kæmpe om sejren i dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar