onsdag den 18. september 2013

Træning onsdag d. 18/9 - 2013

Kl. 17.00: 3 km. opv. 7,4 km. tempoløb på 25.06 minutter. (3.24 pr. km.) 3 km. afjog.
Løb en tempotur omkring søen, hvor målet var at løbe sub. 25 min. Jeg kunne lige akkurat ikke få presset mig under. Men det er da stadig min  hurtigste tid siden jeg kom tilbage fra skade, så helt skuffet er jeg da trods alt ikke.

Det skal i øvrigt lige nævnes, at min gode træningsmakker, Kenneth Hansen i dag dykkede de 25 min. for første gang i 24:36 min, så nu er han kun 26 sekunder fra min PR. Godt løbet mate!

I alt på dagen: 13,4 km.

4 kommentarer:

  1. Hvorfor kun 3k opvarmning til en test? Prøv da 6-8k; det virker! :-)

    SvarSlet
  2. Du havde et mål, men det var ikke en test. Ok.

    Så prøv lidt ekstra opvarmning, næste gang du løber for at nå et mål, uden det er en test :-)

    SvarSlet