søndag den 26. maj 2013

Træning søndag d. 26/5 - 2013

Kl. 7.00: 20,6 km. på 87.55 minutter. (4.16 pr. km.)
Løb en tur med Bekim. Vi løb Kenneth Hansen-turen, men med en lidt forlænget afslutning. Jeg følte mig noget tungt løbende. Sikkert som følge af, at jeg ikke fik mere end 4 timers søvn i nat(Jonas, hvornår lærer du at gå i seng i ordentlig tid???) Derudover var det en rigtig fin tur i lækkert vejr fra morgenstunden.

I alt på dagen: 20,6 km.
I alt på ugen: 121,1 km.

Evaluering af ugen:
Det har faktisk overordnet set været en rigtig god trænings uge, hvor jeg både har fået løbet nogle gode ture, samt nogle fornuftige kvalitetspas. Især mit intervalpas torsdag var rigtig godt, hvor jeg både løb nogle gode tider, men også fordi jeg bare følte mig utrolig stærk på dette pas. Lad det endelig fortsætte sådan.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar