søndag den 15. marts 2020

Træning søndag d. 15/3 - 2020

Kl. 9.30: 4,6 km. opv. Løb så 15 km. på 55.35 minutter. (3.42 pr. km.) 4,6 km. afjog.
Jeg løb med Peter Berg. Planen var, at han skulle løbe 15 km. i 3.38, hvilket jeg egentlig ikke regnede med blev det store problem, da jeg har løbet 15 km. tempoture i 3.30-3.35 mange gange tidligere. I dag var jeg dog knap så godt kørende, og efter knap 11 km. sagde jeg til ham, at han bare skulle trække fra, så han kunne få sit planlagte pas i bogen.

I alt på dagen: 24,2 km.
I alt på ugen: 165,4 km.

Evaluering af ugen:
Jeg har igen hængt lidt i bremsen i denne uge. For en uge siden meldte jeg jo ud, at jeg dropper mine planer om Hamborg marathon. Det kommer så også ad sig selv nu, eftersom corona-hysteriet har medført diverse aflysninger. Selvom jeg for en uge meldte ud, at jeg sadler en del om i min måde at håndtere træningen på, har alle de forbud og begrænsninger vi pt. har alligevel været en anelse hård ved min motivation.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar