søndag den 8. marts 2020

Træning lørdag d. 8/3 - 2020

Kl. 7.00: 7,5 km. på 34.50 minutter. (4.39 pr. km.)
Er man sart, så læs ikke videre! Jeg løb en lille transport tur hjem fra nattevagt. Denne tur skulle egentlig ikke adskille sig fra alle de mange andre transport ture til og fra job. Turen endte dog med at stå som en tur, som jeg sent vil glemme. Efter godt 2,5 km. begyndte jeg at mærke at skulle skide. Jeg har aldrig haft problemer med at sætte mig ind bag en busk, hvis behovet skulle være der. Men i det her tilfælde løb jeg rundt inde midt i byen, så jeg kunne ikke rigtig finde et sted. Efter 3,5 km. kunne jeg derved ikke holde det tilbage længere, så jeg måtte skulle sgu kaste håndklædet i ringen og gøre det i bukserne. Det betød derved, at jeg blev nødt til at løbe de sidste 4 km. af turen med en lort løbende ned af mit ben, Noget af det mest ulækre og ucharmerende jeg længe har været ude for. Jeg valgte dog at tage det med et grin.

Kl. 21.30: 13 km. på 56.25 minutter, (4,20 pr. km.)
En transport tur til arbejdet.

I alt på dagen: 20,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar