søndag den 1. marts 2020

Træning søndag d. 1/3 - 2020

Kl. 7.30: 16 km. på 71.05 minutter. (4.27 pr. km.)
En tur sammen med Martin Kjær. Vi løb en tur ned omkring Bygholm sø.

Kl. 17.00: 8 km. på 33.20 minutter. (4.10 pr. km.)
En kort tur nede på Bollerstien.

I alt på dagen: 24 km.
I alt på ugen: 140,9 km.

Evaluering af ugen:
Ugen startede fint med et rigtig fint kvalitetspas på bånd mandag. Midt på ugen kæmpede jeg igen med min restitution, eller mangel på samme. Dette resulterede i, at blev nødt til at sløjfe mit planlagte tempopas i torsdags. Heldigvis fik jeg ugens lange tur i benene fredag. Efterfølgende har jeg også følt mig fint løbende hen over weekenden. Jeg synes desværre lidt, at jeg de seneste uger har haft flere uheldige afbræk, hvor jeg grundet træthed har været nødt til at droppe flere af mine kvalitetspas, hvilket naturligvis ikke er optimalt i en marathontræning. Jeg håber at skuden vender nu, så jeg kan få nogle solide uger i benene, så jeg bliver klar til et levere i Hamborg om 7 uger.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar