mandag den 7. september 2015

Træning søndag d. 6/9 - 2015

Kl. 9.30: 30,2 km. på 124.30 minutter. (4.07 pr. km.)
Løb en god lang tur sammen med Kenneth. Vi løb min gode gamle 30er, som fører én 2 gange ud omkring Hatting. Jeg var godt løbende hele vejen  i dag.

I alt på dagen: 30,2 km.
I alt på ugen: 161,5 km.

Evaluering af ugen:
Ugens træning er gået helt efter bogen med 2 vellykkede kval pas samt en god lang tur. Derudover har jeg fået løbet den samlede mængde på ugen, som jeg på forhånd havde planlagt. Den kommende uge bliver lidt nedtrapning frem mod DM halvmarathon på søndag i København. Mht. min tro på mig selv i forhold til det løb, så ved jeg ikke rigtig, hvad jeg skal tro på. Jeg føler mig ikke helt så skarp, som jeg var i foråret, hvor jeg løb Hamborg marathon. Dog føler jeg mig heller ikke på nogen måde dårligt løbende. Men jeg føler måske alligevel, at jeg mangler de sidste 5 % før jeg er, hvor jeg gerne vil være form mæssigt. Men lad os nu se på løbsdagen, om jeg kan grave et fornuftigt resultat frem?!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar