mandag den 21. september 2015

Træning søndag d. 20/9 - 2015

Kl. 13.45: 26 km. på 117.20 minutter. (4.31 pr. km.)
Joggede en god halv lang tur sammen med Jeppe, Holm, Camping Niels, Jan Hauhous, Karl fra Runners high m.fl. Det var egenttlig kun meningen, at jeg ville ha løbet 20 km. for at ramme 140 km. på ugen. Jeg havde løbet lidt over 9 km. alene, inden jeg stødte til de andre, som havde lagt op til en tur på 10-12 km. Jeg fik  så løbet lige knap 17 km. med dem, hvilket betød at dagens tur blev lidt længere end planlagt.

I alt på dagen: 26 km.
I alt på ugen: 146,9 km.

Evaluering af ugen: 
De første 3 dage af ugen lavede jeg ikke det vilde. Løb bare nogle små ture for at komme ud. Samtidig døjede jeg med den vabel under foden, som jeg fik ved sidste weekends løb i København. Derudover var jeg heller ikke særlig motiveret på at træne disse dage. Skuffelsen efter sidste søndags løb har påvirket min motivation lidt. De sidste 4 dage har jeg dog fået trænet fint. Jeg fik et lille fartpas torsdag, og ellers har jeg bare fået en god bunke kilometer kørt ind disse dage. Jeg er stadig ret skuffet over udfaldet af DM halvmarathon, og min motivation for at løbe DM marathon er ikke helt så stor pt. som den var inden DM halv. Men jeg håber og tror på, at jeg nok skal "komme mig" over skuffelsen, så jeg kan få leveret et stabilt marathonløb i Odense om 14 dage. Jeg begynder så småt at trappe mængden lidt ned.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar