søndag den 25. maj 2014

Træning søndag d. 25/5 - 2014

Kl. 14.00: 23,4 km. på 102.45 minutter. (4.24 pr. km.)
Løb med Jeppe. Vi løb 2 gange rundt om Bygholm sø på skovstierne, samt en enkelt sløjfe ud omkring Kørup.

Kl. 21.00: 10,7 km. på 43.35 minutter. (4.04 pr. km.)
Bollerstien og Boller skov. Var godt løbende.

I alt på dagen: 34,1 km.
I alt på ugen: 200,6 km. (!!!)

Evaluering af ugen:
Det blev til en uge med en ordentlig bunke kilometer. Over 200 km. på en uge er for mange løbere lidt en hardcore grænse at bryde. For mit vedkommende er det 2. gang nogensinde, at jeg har en uge med over 200 km. i løbeskoene. Til forskel fra sidste gang, jeg gjorde det (i februar 2011) og så i dag, så løb jeg denne gang også noget kvalitet i løbet af ugen, hvilket jeg ikke gjorde sidste gang. Så mht. kvaliteten i træningen, så må denne uge betegnes som hårdere. Jeg synes selv, at jeg formåede at komme godt igennem ugen uden kriser. Til sammenligning med min tidligere +200 km. uge blev den også løbet i en vinterferie, hvor jeg intet skulle. Denne gang er det blevet løbet i en travl uge, hvor jeg bla. også har haft 2 nattevagter. På forhånd var det egentlig "kun" planen, at jeg skulle ha 180 km. men så fik jeg lidt motivation sidst på ugen til at banke den op på over 200 km. Alt i alt har det været en super uge, hvor tingene bare har kørt som de skulle. Næste uge sættes mængden ned til 150 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar