lørdag den 17. maj 2014

Træning lørdag d. 17/5 - 2014

Kl. 16.00: 4,7 km. opv. Løb så 5 km. "testløb" på 16.08 minutter. (3.14 pr. km.) 4,5 km. afjog.
Jeg løb passet sammen med Kenneth ude på Hellebjerg stadion. Jeg valgte at løbe med på Kenneth´s planlagte testløb. Jeg havde ikke rigtig selv nogen særlige forventninger, ud over at forsøge at hjælpe ham så godt som muligt. Det viste sig så, at jeg heldigvis var i stand til at være med ham hele vejen. Jeg lod ham gå frem og trække de første 4 omgange for at se, hvilket tempo han ville gå ud i. Derefter gik jeg frem og trak resten ad vejen. Jeppe hoppede dog også ind af og til at tog nogle omgange i front. Han var dog ikke med hele vejen. På den sidste km. mærkede jeg en anelse mavesyre - med al sandsynlighed som følge af mad for tæt på passet. Vi formåede dog alligevel at få lavet en fin afslutning og løbe den sidste km. i 3.08-3.09. Jeg var ganske ok løbende i dag. Jeg er sikker på, at jeg i en konkurrence vil ku løbe noget hurtigere, så det ser jeg frem til at bevise indenfor en overskuelig fremtid.

I alt på dagen: 14,2 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar