søndag den 11. maj 2014

Træning søndag d. 11/5 - 2014

Kl. 16.15: 25,1 km. på 112.45 minutter. (4.30 pr. km.)
Løb en rolig halv lang tur med Jeppe og Kenneth. Vi løb 2 gange rundt om Bygholm sø på skovstierne, samt en sløjfe ud til Kørup og en sløjfe i Bygholm park. Dejlig rolig tur i kuperet skovterræn. Vi lavede nogle små lette ryk på en del af bakkerne.

I alt på dagen: 25,1 km.
I alt på ugen: 142 km.

Evaluering af ugen: 
Rigtig god træningsuge. Jeg har trods nattevagter hele ugen formået at ha en rigtig god træning, hvor jeg bl.a. fik sat en lille PR på 3000m. Som tidligere nævnt er jeg ved at vænne mig til nat arbejde. Men det fungerer faktisk bedst, hvis jeg har mange af dem i streg, så jeg kan komme ordentlig ind i rytmen istedet for at skulle skifte hele tiden. Næste uge står den også på nattevagter hele ugen. Mht. træning, så skruer jeg nok lidt op for mængden.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar