torsdag den 22. august 2013

Træning torsdag d. 22/8 - 2013

Kl. 11.00: 21,1 km. på 91.20 minutter. (4.20 pr. km.)
Tur i Bollerskov. Egentlig ikke så meget at sige om det. Det kørte som det skulle.

I alt på dagen: 21,1 km.

Jeg har besluttet mig for at stille til start ved DM halvmarathon i Århus d. 8. september. Jeg havde ellers afskrevet dette løb fuldstændig efter det gik op for mig, at jeg nok kom til at døje med skaden i et stykke tid. Men nu har jeg endelig fået mig selv op på en god træningsmængde, samt formået at indfinde mig i en ganske god rytme. Derfor har jeg fået mod på at teste mig selv lidt. Det er bare vigtigt, at jeg går ind til løbet med den rette indstilling og ikke mindst den rette selverkendelse. Jeg bliver jo nødt til at erkende, at jeg nok ikke løber en fantomtid hjem. Derfor bliver målsætningen at leverer en stabil indsats, få en god oplevelse, samt finde ud af, hvor jeg står. Det bliver helt sikkert fedt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar