søndag den 11. august 2013

Træning søndag d. 11/8 - 2013

Kl. 15.0: 5,3 km. opv. Løb så 2*1000m. + 2*600m. + 2*400m. pause 2 min. 3,5 km. afjog.
Løb en lille serie intervaller på Dagnæs stadion sammen med Jeppe. Tiderne på intervallerne var 3.18, 3.16, 1.54, 1.54, 73, 71. Det føltes ikke speciel nemt at løb disse tider i dag, men formen er jo også langt fra, hvor den var inden jeg blev skadet. Nu handler det bare om at få nogle intervalpas i benene, og så burde formen forhåbentlig tilpasse sig efterhånden. Det vigtigste er, at jeg igen kan løbe kvalitet igen uden at få ondt. Og både passet i dag og i fredags var også ligeså meget et test af ballen. Men det virker jo til, at den er klar til a træne igennem igen.

I alt på dagen: 12,8 km.
I alt på ugen: 110,4 km.

Evaluering af ugen: 
Første trænngsuge over 100 km. i længere tid. Det er sgu fedt, at jeg nu kan kalde mig skadesfri og øge min træning igen. Jeg har savnet det helt vildt. PT er formen selvfølgelig ikke særlig god grundet den manglende kvalitets- og mængdetræning hen over sommeren. Dette skulle jeg gerne få lavet om på i de næste uger og måneder, så jeg igen kan få banket formen op, hvor jeg gerne vil ha den. Nu skal mængden og intensiteten bare øges. Nu skal den fandme ha gas igen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar