søndag den 18. august 2013

Træning søndag d. 18/8 - 2013

Kl. 9.30: 10,7 km. på 47.20 minutter. (4.25 pr. km.)
Stille tur. Bollerstien og Bollerskov.

Kl. 13.30: 11,5 km. på 46.50 minutter. (4.04 pr. km.)
Løb til arbejde. Slog lige et smut ud omkring Bygholm sø undervejs. Løb det meste af turen sammen med Jeppe og Kenneth. Jeg følte mig godt løbende.

I alt på dagen: 22,2 km.
I alt på ugen: 141,8 km.

Evaluering af ugen: 
En ganske fornuftig trænings uge. Nu begynder mængden jo at snige sig op i nærheden af noget, der er sjovt. Selve mængden i træningen er på plads nu. Så skal der bare lige lidt mere kvalitet ind også. Så er den der sgu. I denne uge fik jeg 2 kvalitetspas. Det ene var Berings stafetten, hvor jeg ikke synes det gik særlig godt. Derimod havde jeg et utrolig tilfredsstillende kvalitetspas lørdag, hvor jeg følte det kørte super godt. Godkendt uge!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar