tirsdag den 13. august 2013

Træning tirsdag d. 13/8 - 2013

Kl. 10.00: 6 km. på 25.55 minutter. (4.19 pr. km.)
Kort og rolig tur i Bygholm park.

Kl. 18.30: 2,5 km. opv. Løb så Beringsstafetten (2,65 km.) 2,5 km. afjog.
Jeg løb den lokale stafet for Nortvig A/S som er et tømrefirma her fra byen. Vi blev nr. 2 i herre rækken, mens vores mix hold vandt. Jeg løb selv på herreholdet. Jeg er faktisk lige ved at tro, at den tid, som jeg løb i dag er noget nær det dårligste jeg nogensinde har løbet på denne stafetrute. Jeg var udmærket klar over, at formen var elendig efter min skadesperiode, da jeg ganske naturligt ikke har haft mulighed for at træne fart. Det gjorde det bestemt ikke bedre, at distancen der skulle tilbagelægges i dag var så kort som den var. Min udholdenhed som er min styrke mister jeg ikke bare sådan lige. Til gengæld mister jeg meget hurtigt farten i benene, hvis jeg ikke hele tiden holder det ved lige. Dette mærket tydeligt på en distance som den der skulle løbes i dag. Når det bliver så kort som dagens race, bliver jeg utrolig "skrøbelig", da intensiteten er så høj som den er. Jeg er faktisk nærmest tilbøjelig til at sige, at min indsats i dag var pinlig. Jeg er dog ikke helt sikker på, at vi havde vundet i dag, hvis jeg havde været skarp, men jeg bidrog bestemt heller ikke til, at vi kom tættere på sejren. Når alt dette jammer så er sagt, så skal jeg lie nævne, at en oplevelse som i dag bestemt ikke slår mig ud. Tværtimod, så gør den mig bare blodtørstig, og den giver mig i den grad endnu mere motivation og lyst til at træne igennem!

I alt på dagen: 13,7 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar