mandag den 19. august 2013

Træning mandag d. 19/8 - 2013

Kl. 9.45: 7,7 km. på 33.45 minutter. (4.23 pr. km.)
Kort tur i Bygholm park.

Kl. 17.30: 5,3 km. opv. 800m+400m.+800m. 3,3 km. afjog.
Forsøgte mig med lidt intervaller på Dagnæs stadion. Dette måtte jeg dog afbryde, fordi jeg følte mig utrolig tung og ikke særlig godt løbende. Vi var desværre så uheldige at ramme ind i en badmintontræning, hvor deres træner tilsyneladende enten ikke kendte til de uskrevende regler der er på en løbebane, eller også var ligeglad med dem. I hvert fald lavede de sådan noget træning, hvor de skulle løbe ca. 200m. for derefter at vende om og løbe samme vej tilbage. Dette gjorde, at vi stod og ventede i 20-25 minutter på, at kunne komme igang med vores intervaller. I den tid var jeg nået at blive godt og grundig demotiveret, samtidig med, at jeg stod og blev lidt stiv i kroppen. Lidt irriterende, når jeg lige havde sat mig op til at få løbet et hæderligt kvalitetspas. Men jeg forsøger mig nok med noget fart i morgen istedet for.

I alt på dagen: 18,3 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar