søndag den 25. august 2013

Træning søndag d. 25/8 - 2013

Kl. 8.00: 6 km. på 26.10 minutter. (4.22 pr. km.)
En kort morgentur i Bygholm park sammen med Jeppe.

Kl. 14.00: 2,7 km. opv. Løb så 7,4 km. tempoløb på 25.33 minutter. (3.27 pr. km.) 4,5 km. afjog.
Løb en tempotur rundt om Bygholm sø med Jeppe og Kenneth. Målsætningen var at løbe den på under 25 min. i dag. Men det havde jeg ganske enkelt bare ikke dagen til desværre. Men det går sgu nok. Min form er stadig opadgående, og jeg skal nok vise noget niveau indenfor den nærmeste fremtid - Bare vent :-)

I alt på dagen: 20,6 km.
I alt på ugen: 144,6 km.

Evaluering af ugen:
En ganske tilfredsstillende træningsuge med en pæn mængde, samt 3 kvalitetspas, hvoraf de 2 var ganske vellykket. Passet søndag, hvor jeg gerne lige ville ha banket en tid på under 25 minutter af rundt om søen glippede desvære lidt. Men som sagt, så skal der mere end det til at ødelægge min optimisme. Min form er markant opadgående, og jeg ved, at jeg konstant rykker mig i den rigtige retning i øjeblikket. Det vigtige er sådan set bare, at jeg ikke går hen og bliver skadet igen, hvilket intet tyder på i øjeblikket. Jeg føler mig ganske stærk, og føler et pænt overskud på mine ture. Jeg mangler bare lige den sidste skarphed på de intensive træningspas. Det tager alligevel lige nogle uger at indhente det fart, som jeg mistede i de 2 måneder, hvor jeg var skadet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar