søndag den 27. maj 2012

Træning søndag d. 27/5 - 2012

Kl. 9.00: 20 km. på 87.25 minutter. (4.22 pr. km.)
Løb en stille søndagstur i Bollerskov med Bekim og Jeppe. Jeg var fint løbende.

Kl. 16.00: Cyklede 40 km. på raceren med lige under 30 km/t. i snit. Jeg cyklede sammen med min far, hvor jeg lå på hjul af ham hele vejen :-)

I alt på dagen: 20 km.
I alt på ugen: 117,5 km.

Evaluering af ugen:
Jeg synes ugens træning har kørt ganske godt. Jeg har løbet nogle ganske gode kvalitetspas, hvor jeg har følt god rytme. I næste uge skal jeg løbe 2 konkurrencer.Onsdag løber jeg ABC stævne 5000m. Jeg har INGEN anelse om, hvad jeg kan løbe på en 5er pt. Jeg har ikke ambitioner om, at jeg skulle være i PR form. Det har jeg ganske enkelt ikke trænet nok banetræning og hurtige intervaller til. Jeg tager løbet som et pejlemærke af, hvor jeg står pt. På søndag løber jeg Århus city halvmarathon. Der tror jeg til gengæld på, at jeg (hvis det vel og mærke bliver køligere) kan løbe et ganske udmærket løb. Resterne af min gode marathonform sidder jo stadig i kroppen, og jeg har helt sikkert stadig en rigtig god udholdenhed, så jeg håber på et rigtig godt resultat om en uge. Jeg melder dog ikke tidsmål ud på forhånd.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar