søndag den 13. maj 2012

Træning søndag d. 13/5 - 2012

Kl. 8.45: 20,2 km. på 82.50 minutter. (4.06 pr. km.)
Løb en god tur sammen med Kenneth Hansen. En tidligere duatlet her fra byen, som jeg desværre ikke har fået trænet med de sidste par år. Men nu har han sat sig for at løbe Amstedam marathon til oktober på sub. 2.40, så mon ikke vi får lidt gang i træningen sammen igen?

Kl. 14.15: 20 min. romaskine og styrkeøvelser.

I alt på dagen: 20,2 km.
I alt på ugen: 106,9 km.

Evaluering af ugen:
Det har været en ganske udmærket uge, hvor træningen har kørt som den skulle. Jeg bliver stille og rolig mere og mere frisk på mine interval dage. Jeg håber snart, at Rotterdam marathon er helt ude af kroppen. Til dagligt når jeg løber mine alm. ture kan jeg ikke mærke noget til det, og jeg har længe ikke mærket noget som helst ømhed i benene. Det har mere været på mine kval. pas, hvor jeg har mærket en træt/sløvhed.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar