mandag den 21. maj 2012

Træning mandag d. 21/5 - 2012

Kl. 17.30: 3,9 km. opv. 5 km. tempotur i 17.24 minutter. (3.29 pr. km.) 3,9 km. afjog.
Jeg løb en tempotur på Bollerstien i halvmarathonpace. Fuldstændig jævnt på sekundet på første/anden halvdel (det er en ud/hjem rute).... Jeg var egentlig okay løbende, da jeg valgte at udskyde træningen til det ikke længere var så varmt. Behøver jeg at sige, hvad jeg mener om det vejr vi har i øjeblikket?? Hvis der alligevel skulle sidde nogle bloglæsere, som ikke kender mig særlig godt, så kan jeg da lige klynke lidt overfor jer og fortælle, at jeg HADER varme, og det må meget gerne forsvinde ligeså hurtigt som det er kommet. Det bliver nogle hårde måneder vi går i møde nu, og hvis i læser min blog dagligt, skal i nok forvente noget piveri i ny og næ :-) Det skal i øvrigt lige nævnes, at jeg løb med handsker og langærmet trøje under opvarmningen, som jeg så smed inden tempoturen, så det føltes mindre varmt, når jeg skulle løbe med fart.

Kl. 20.30: 15 min. romaskine og styrkeøvelser.

I alt på dagen: 12,8 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar