onsdag den 16. november 2022

Træning tirsdag d. 15/11 - 2022

Kl. 15.45: 25 km. på 102.00 minutter. (4.05 pr. km.)
Planen var en 30 km. tur i dag. Oplægget var at løbe passet 10x rundt om lagunen, da det generelt er ret kuperet hernede og dette umiddelbart var den fladeste rute jeg kunne finde. Jeg døjede med 2 ting i dag: Varmen og psyken. Førstnævnte kunne jeg helt sikkert godt ha modstået, hvis min mentale moral havde været lidt bedre. Det var sgu hårdt rent mentalt at ligge og løbe omgange, hvor man hele tiden havde mulighed for at dreje fra. Til sidst kunne jeg sgu ikke helt modstå fristelsen og turen endte derfor med at blive 5 km. kortere end planlagt. Jeg vil så sige, at jeg har været ret standhaftig mht. de lange ture under denne marathontræning, så det går sgu nok.

I alt på dagen: 25 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar