mandag den 21. november 2022

Træning søndag d. 20/11 - 2022

Kl. 20.15: 30 km. på 128.25 minutter. (4.17 pr. km.)
Jeg løb en lang tur som startede hjemme og sluttede oppe på arbejdet. Turen gik først en tur syd om byen, ud gennem Oens og Hatting, hvorefter jeg løb en sløjfe ud omkring Vrønning. Derefter løb jeg ind til motorvejsafkørslen ved Lund, hvorfra jeg løb tilbage mod Horsens ad Silkeborgvej. Jeg kunne godt ha tænkt mig, at gennemsnitstempoet på denne tur havde været lidt højere, men grundet det sne der er faldet det seneste døgn kombineret med minus grader her til aften, så var der desværre glat flere steder på dagens tur. Derfor var jeg flere steder nødt til at holde tempoet nede. Dette var sidste lange tur inden Valencia

I alt på dagen: 30 km.
I alt på ugen: 172 km.

Evaluering af ugen:
Overordnet set har udens træning været okay. De første 5 dages træning foregik jo som bekendt på La Santa, hvor det var noget varmere. I onsdags måtte jeg korte en 30 km. tur af bla. grundet høj varme. Søndag havde jeg til gengæld lidt problemer på min lange tur grundet frostvejr. Nu er der 14 dage til det går løs i Valencia. Derfor starter nedtrapningen så småt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar