søndag den 18. september 2022

Træning søndag d. 18/9 - 2022

Kl. 11.15: 2,5 km. opv. Løb så Cph halvmarathon 21,1 km. på 1.13.50 (3.30 pr. km.) 1 km. afjog.
Starten var ret kaotisk, som den altid er ved de her store byløb. Jeg brugte ca. 1 km. før jeg kunne løbe frit, hvilket resulterede i en lidt langsom første km. Derefter fandt jeg ind i et utrolig stabilt tempo, hvor jeg nærmest konstant lå og klokkede 3.30 tider på de fleste km. ligesom mine 5 km. splits også kun svinger med 11 sek. fra den hurtigste til den langsomste split. Jeg løb med et par forskellige grupper undervejs. Generelt var løbet vellykket og veldisponeret. Jeg er rigtig godt tilfreds med dagens resultat. Det er sgu meget fedt at få understreget, at jeg stadig kan grave en 1.13 tid frem, selv med yderst begrænset fart træning.

I alt på dagen: 24,6 km.
I alt på ugen: 112,4 km.

Evaluering af ugen:
En uge med nedsat mængde primært for at blive klar til et af efterårets store mål, Cph halv som gik rigtig godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar