tirsdag den 31. december 2019

Træning tirsdag d. 31/12 - 2019

Kl. 10.00: 4 km. opv. Løb så Nytårsløbet i Herning, 21,1 km. på 1.17.28 (3.40 pr. km.) 3 km. afjog.
Jeg løb i dag det traditionelle nytårsløb i Herning, som jeg efterhånden har deltaget i en del gange. Dagens resultat er vidst ikke andet end endnu en dag på kontoret på en forholdsvis vindblæst dag på en rute, som er blevet lavet om til en generelt langsommere rute. Ved starten stak Jesper Faurschou som vanligt afsted sammen med et par frontløbere, mens jeg så lagde mig i gruppe 2. En gruppe bestående af 4 løbere, hvor Søren Palshøj fra en af disse. Tempoet var generelt ikke voldsomt højt i gruppen, men jeg følte ikke rigtig for at lave for meget i vinden. Det stod dog hurtigt klart, at 2 af løberne i gruppen ikke kunne holde pace, så allerede efter 6-7 km. lå jeg alene med Søren. Vi løb således sammen indtil 12 km. hvor jeg trækker lidt fra og får sat Søren af, og løber derved alene resten af vejen. Jeg blev nr. 5 i dagens løb i en tid, som er noget langsommere end, hvad jeg tidligere har præsteret ved dette løb.  

I dag rundede jeg for øvrigt lidt en mærkedag, da jeg i dag har løbet hver eneste dag i 10 år.

I alt på dagen: 28,1 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar