torsdag den 14. november 2019

Træning torsdag d. 14/11 - 2019

Kl. 17.30: 5 km. opv. Løb så 13*500m. pause 1 min. 5 km. afjog.
Jeg løb et sæt intervaller på løbebånd. Da det Fit&Sund center jeg plejer at træne i har lukket i nogle dage, måtte jeg tage over i et andet Fit&Sund center med nogle andre løbebånd. Jeg kunne mærke ganske mærkbar forskel fra de bånd jeg normalt løber på, sammenlignet med det jeg løb på i dag. Jeg tænker de er kalibreret forskelligt. I hvert fald, så følte jeg det meget hårdere i dag end normalt. Jeg havde planlagt en serie 1000m. intervaller med 19 km/t. Denne plan måtte jeg dog hurtigt droppe og korte intervallerne lidt ned. Senere i passet måtte jeg endda også sætte tempoet lidt ned. Farten var derfor 19 km/t. på de første 3, 18 km/t. på de næste 7, 19 km/t. på de sidste 3 stk.

I alt på dagen: 16,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar