onsdag den 4. september 2019

Træning tirsdag d. 3/9 - 2019

Kl. 10.15: 27,3 km. på 117.25 minutter. (4.20 pr. km.)
Lang tur som egentlig skulle ha været på 30 km. Jeg oplevede noget i dag, som jeg endnu aldrig i min tid som løber har prøvet i en så kraftig grad. Efter 20-22 km. af dagens løbetur blev jeg pludselig ramt af en mærkelig træthed. Jeg stoppede efter godt 22 km. helt op for lige at sunde mig lidt, men var på daværende tidspunkt stadig overbevist om, at jeg nok skulle komme igennem dagens 30 km. Kroppen blev som forholdsvis hurtigt tynget yderligere for kræfter og jeg må efterfølgende stoppede op for hver 1-1,5 km. Til sidst måtte jeg meget mod min vilje kaste håndklædet i ringen og bede min kollega (som var med på cykel for hyggens skyld) om at cykle hen efter sin bil, for derefter at køre tilbage for at køre mig de sidste 2,7 km. hjem. Jeg var helt færdig og jeg var overhovedet ikke i stand til at fortsætte. Jeg har endnu ikke helt fundet den konkrete årsag til problemet. Jeg har spist og drukket som jeg plejer det seneste døgns tid, så jeg burde være carbo loadet ordentligt. Men jeg følte, at min krop skreg efter sukker. Jeg havde det meget mærkeligt i 3-4 timer efter jeg var kommet hjem. Jeg håber dette blot var en enlig svale.

I alt på dagen: 27,3 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar