søndag den 22. september 2019

Træning søndag d. 22/9 - 2019

Kl. 17.00: 20 km. på 94.20 minutter. (4.43 pr. km.)
Var en tur i Juelsminde, hvor jeg joggede en stille og rolig tur sammen med Camping Niels og Henrik Holm.

I alt på dagen: 20 km.
I alt på ugen: 153,8 km.

Evaluering af ugen:
En god uge med gode kvalitetspas, en godkendt lang tur samt en fornuftig mængde. Hvad jeg ikke har nævnt her på bloggen er, at jeg har valgt at løbe HCA marathon i Odense på søndag. Under normale omstændigheder, så ville jeg nok ikke ha kørt en så høj mængde den næst sidste uge op til et marathonløb, men nogle ændringer i mine oprindelige planer har resulteret i et noget afkortet marathon træningsforløb. Den oprindelige plan var egentlig, at jeg skulle ha løbet Frankfurt marathon sidst i oktober. Dette følte jeg mig dog nødsaget til at droppe af private årsager. Derfor blev løsningen altså at stille op i Odense i stedet, dog med en afkortet marathontræning i bagagen. Af samme grund, så er mine forventninger til løbet på søndag nok også reduceret en anelse i forhold til, hvis jeg var taget til Frankfurt. Når det så er sagt, så har jeg følt en ret opadgående formkurve over de seneste 4-6 uger, så det skal såmænd nok blive ok i Odense.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar