mandag den 9. september 2019

Træning søndag d. 8/9 - 2019

Kl. 7.00: 8,1 km. på 34.45 minutter. (4.17 pr. km.)
Morgentur hjem fra nattevagt.

Kl. 21.15: 8,5 km. på bånd, efterfulgt af 4,5 km. på 19.20 minutter. (4.18 pr. km.)
Første del af turen blev som nævnt løbe på båndet derhjemme, hvor farten var let progressivt. De første 3 km. med 13 km/t. De næste 3 km. med 14 km/t, mens jeg løb med 15 km/t. resten af vejen. De sidste 4,5 km. blev løbet ude og foregik mere eller mindre direkte op til arbejdet.

I alt på dagen: 21,1 km.
I alt på ugen: 137,7 km.

Evaluering af ugen:
Ugens træning blev lidt roligere end først planlagt, eftersom jeg på tirsdagens lange tur måtte krybe til kort og erkende, at jeg måtte tage nogle dage uden kvalitet de efterfølgende dage. Jeg havde ellers planlagt et hårdt tempopas torsdag, men kunne hurtigt mærke, at jeg ikke skulle presse kroppen den dag. Weekendens løbeture er gået fint, så jeg regner med at køre på igen i den kommende uge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar