mandag den 8. august 2016

Træning søndag d. 7/8 - 2016

Kl. 10.15: 3,5 km. jog.

I alt på dagen: 3,5 km.
I alt på ugen: 25,3 km.

Evaluering af ugen: 
Det er jo aldrig fedt at skulle konstatere, at man er blevet skadet. Min fod har det bestemt ikke godt. Det er min vurdering, at det her er noget der nok vil komme til at tage 4-6 uger at komme over - hvis ikke længere tid. Derfor er resten af min banesæson nu droppet, samtidig med at CPH halv også er blevet droppet. Det er selvfølgelig rigtig frustrerende, men det er desværre sådan tingenes tilstand er lige nu. Nu må jeg bare tage en dag ad gangen og så lade fornuften sejre. Derfor løber jeg kun meget minimalt. Det er så planen, at jeg fra den kommende uge vil til at praktisere en hel del alternativ træning for at opretholde min grundform.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar