søndag den 29. juni 2014

Træning søndag d. 29/6 - 2014

Kl. 12.30: 20,2 km. på 90.00 minutter. (4.27 pr. km.)
Joggede en stille og rolig søndagstur i Boller skov og Bygholm park sammen med Jeppe. Følte mig udmærket løbende. Turen blev løbet på tom mave, da jeg lige havde sovet som følge af en nattevagt.

I alt på dagen: 20,2 km.
I alt på ugen: 152,3 km.

Evaluering af ugen: 
På trods af, at jeg stadig er meget arbejdsramt i denne tid, så formår jeg alligevel at få træningen til at glide ganske acceptabel. Jeg har har haft en ganske fin træningsuge, som dog startede med nogle dage, hvor jeg var en anelse bombet. Heldigvis har jeg følt mig mere frisk fra torsdag og frem. Jeg fik også løbet en acceptabel konkurrence i Viborg. Sluttiden var dog nok lidt forventet. Jeg skal sgu helst løbe 33.xx på 10 km. i konkurrencer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar