lørdag den 7. juni 2014

Træning lørdag d. 7/6 - 2014

Kl. 6.15: 8,5 km. på 37.55 minutter. (4.27 pr. km.)
Stille morgen joggetur til arbejde.

Kl. 17.30: 8,8 km. på 36.15 minutter. (4.07 pr. km.)
Løb Bollerstien tur/retur sammen med Jeppe.

I alt på dagen: 17,3 km.

Jeg løber Århus city halvmarathon i morgen. Dette løb har jeg også løbet de seneste 2 år. Det er et utrolig fedt og velorganiseret løb, som jeg ser frem til at være en del af igen. Mht. mine forventninger til løbet, så forventer jeg først og fremmest at få en god oplevelse (hør mig lige;-) ). Men jeg vil da naturligvis også forsøge at give den gas. Hvad det kan indløse af sluttid er jeg ikke helt klar over. Min træning har jo som bekendt kørt ganske godt den seneste tid, men jeg har jo stadig ikke noget specifikt mål, som jeg træner imod lige pt. så træningen er ikke henlagt nogen speciel distance. Ruten er ikke verdens hurtigste, samtidig med, at vejret også bliver til den varme side. Omvendt, så kan det jo godt ske, at den fede stemning på ruten, samt min ganske stabile form kan bære mig frem til noget godt. Tiden må vise, hvad det kan føre med sig. Den får i hvert fald en skalle i morgen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar