lørdag den 28. juni 2014

Træning lørdag d. 28/6 - 2014

Kl. 11.00: 6 km. opv. Løb så Viborg halvmarathon - 10 km. på 33.47 minutter. (3.23 pr. km.) 4,5 km. afjog.
Jeg blev nr. 4 i dagens race. Jeg lå ellers sammen med lokale Magnus Høgen ud til 7 km. hvor han slog et lille hul til mig. Bortset fra dette, så synes jeg faktisk, at jeg havde et rigtig fint løb i dag. Ruten var lidt hård. De første 6 km. var ret overkommelige, og vi splitter 5 km. i 16.35. De sidste 4 km. er ret lede med nogle svære grus stykker, samt nogle hårde stigninger. Den sidste km. var især rigtig træls, da der også var et brostens stykke, hvor det samtidig gik lidt opad. Men som sagt, så er jeg fint tilfreds med min præstation i dag. Tiden er godkendt på denne rute. Det var et godkendt træningsløb.

I alt på dagen: 20,5 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar