søndag den 8. juni 2014

Træning søndag d. 8/6 - 2014

Kl. 10.00: 3,3 km. opv. Løb så Århus city halvmarathon 21,1 km. på 1.13.31 (3.29 pr. km.) ingen afjog.
Jeg vil egentlig ikke skrive den lange beretning om dagens løb. Det kørte som det skulle, og jeg fik løbet en 10. plads hjem ud af de 12000 tilmeldte løbere, og dermed sikret mig en lille kontant præmie på 1000 kr. Jeg følte mig stærk undervejs, og det gled bare som det skulle. Mine mellemtider var ganske jævne undervejs, så jeg er ganske godt tilfreds med min indsats ved dagens race. Et altid super fedt løb at være en del af. Det er 3. men bestemt ikke sidste gang jeg deltager i dette fantastiske arrangement.

I alt på dagen: 24,4 km.
I alt på ugen: 146 km.

Evaluering af ugen:
En uge med 2 vellykkede løb er overstået. Det går jo godt for tiden. I alt 1750 kr. i lommepenge fik jeg skrabt sammen i ugens løb. Det er godkendt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar