søndag den 24. juni 2012

Træning søndag d. 24/6 - 2012

Kl. 10.00: 23,4 km. på 108.55 minutter. (4.39 pr. km.)
Rolig tur på skovstierne 2 gange rundt om Bygholm sø + en Kørup sløjfe. Løb med Kenneth, Bekim og Phillip. Jeg var lidt træt efter en druktur i går aftes kombineret med en halvhård træningsuge. Men det var nu en rigtig hyggelig tur i dag.

I alt på dagen: 23,4 km.
I alt på ugen: 144,8 km.

Evaluering af ugen
Jeg synes selv, at jeg har haft en rigtig god uge med nogle gode kvalitetspas og en ganske fornuftig mængde. Jeg har lagt lidt mere mængde ind i denne uge i forhold til de senete mange træningsuger. Jeg har tænkt mig at køre samme mængde de næste 6 uger, hvis benene holder til det.. Det håber jeg kan gøre mig lidt skarpere til sensommeren og efterårets konkurrencer. For selvom jeg har trænet ganske fint og egentlig følt en rigtig god rytme efter Rotterdam, så har jeg nok været lidt skuffet over de resultater jeg har lavet til de løb, som jeg har løbet. Jeg burde ha været lidt bedre. Men det håber jeg så, at en god mængde hen over sommeren kan ændre på

Ingen kommentarer:

Send en kommentar