lørdag den 16. juni 2012

Træning lørdag d. 16/6 - 2012

Kl. 17.15: 3,5 km. opv. Løb de første 2000m. af DM 10.000m. 2,5 km. afjog.
Jeg skulle nok ha lyttet til mine aller inderste tanker op til løbet og ladet vær med at stille til start. Hvis man ikke er 100% tændt inden man stiller til start i et 10.000m. baneløb med 25 omgange rundt på et atletik stadion, kommer der ikke noget godt ud af det. Jeg havde egentlig gode ben og følte mig egentlig også ganske fint kørende rent fysisk. Men jeg havde bare lige fra start og allerede inden start negative tanker, og jeg følte slet ikke, at jeg kunne holde fokus. Derfor besluttede jeg mig ret tidligt i løbet for at stå af. Jeg er ganske afklaret og egentlig ikke specielt skuffet. Videre i teksten.

I alt på dagen: 8 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar