lørdag den 2. juni 2012

Træning lørdag d. 2/6 - 2012

Kl. 8.30: 7,8 km. på 30.30 minutter. (3.55 pr. km.)
Løb en kort tur i byen med Jeppe. I morgen løber jeg Århus city halvmarathon. Et løb, som jeg har set frem til i længere tid. Målet er at løbe så hurtigt som muligt, og minimum kravet er en tid under de 1.15.00. Det er menlig tidskravet for at få fingrene i de 1000 kr. som gives til alle løbere, som løber under 1.15 og samtidig kommer i top 20. At løbe under 1.15 burde ikke være noget problem for mig. Til gengæld er jeg bange for, at rygtet om de gode penge præmier har spredt sig så meget, så feltet bliver ganske stærkt og det derved ikke bare er nok at løbe 1.14.59 for at få penge med hjem. Man skal nok ned og løbe 1.13 lav for at komme i top 20 tror jeg. Det har jeg jo gjort før, men spørgsmålet er så bare, om jeg er i form til det lige nu. Den skal ihvert fald ha 100% røvspark!

I alt på dagen: 7,8 km.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar